مهمترین وظایف یک جراح مغز و اعصاب خوب چیست؟ - دکتر رضا جاودانی | Dr Reza Javdani

صفحه اصلی مهمترین وظایف یک جراح مغز و اعصاب خوب چیست؟

مهمترین وظایف یک جراح مغز و اعصاب خوب چیست؟

جراح مغز و اعصاب باید با توجه به تخصصی که در زمینه بیماری های موجود در جمجمه مغز ، ستون فقرات ، نخاع و غیره دارد باید بهترین روش درمانی را برای بیمار ارائه نماید.
یک جراح مغز خوب باید با بیمار صادق باشد و تمامی نکاتی را که در خصوص بیماری لازم است بداند به او بگوید. این نکات شامل روند طبیعی بیماری بدون درمان و با درمان است و به این ترتیب بیمار بداند که از درمان باید چه انتظاری داشته باشد و در بسیاری از موارد شاید مواجه شدن با واقعیت یک بیماری برای بیمار و خانواده خوشایند نباشد و از اینکه یک پزشک واقعیات یا خطرات را بطور کامل بیان می کند، ناراحت شوند.


این وضعیت بسیار بهتر از آن است که بعد از درمان و جراحی با شرایطی مواجه شوید که انتظار آن را نداشته اید و از ادامه درمان نا امید شوید.
برای این هدف پزشک باید به صحبت های بیمار با دقت گوش کند تا بتواند به درستی بیماری او را مشخص کرده و بهترین روش درمانی را انتخاب کند.
نکته مهم دیگری که باید برای انتخاب جراح اعصاب خوب در نظر بگیرید آن است که جراح مورد نظر در دسترس شما باشد ،چراکه بسیاری از بیماری ها و جراحی های مغز و ستون فقرات نیازمند پیگیری های متعدد بعد از جراحی می باشد، و شما باید بتوانید به راحتی و در کمترین زمان به جراح خود مراجعه کنید