درباره جراحی مغز واعصاب ( Neurosurgery ) - دکتر رضا جاودانی | Dr Reza Javdani

صفحه اصلی درباره جراحی مغز واعصاب ( Neurosurgery )

درباره جراحی مغز واعصاب ( Neurosurgery )

aparat.com/…/معرفی_رشته_جراحی_مغز_و_اعصاب

یکی از پیچیده ترین سیستم های ارتباطی سیستم عصبی می باشد که می تواند مقدار بسیار زیادی از اطلاعات را به طور همزمان دریافت و ارسال کند( جراح مغز و اعصاب تهران).

بهتر است بدانید که سیتم عصبی به دو بخش مجزا تقسیم می شود که عبارت است از : سیستم عصبی مرکزی(مغز و نخاع ) و سیتم عصبی محیطی( عصب های بیرون از مغز و نخاع ).

مغز کنترل تمامی قسمت های بدن را برعهده دارد.مغز با استفاده از مسیرهای عصبی به قسمت های مختلف بدن پیام ارسال می کند و از محیط و بدن پیام ها را دریافت می کند، اهمیت این عضو از بدن آن قدر زیاد است که فرد باید در صورت بروز مشکل سریعا به بهترین جراح مغز و اعصاب مراجعه کند.درباره جراحی مغز واعصاب ( Neurosurgery )

aparat.com/…/معرفی_رشته_جراحی_مغز_و_اعصاب

جراح مغز و اعصاب خوب

زمانی که افراد دچار مشکلاتی همچون ، دیسک کمر یا گردن ، تومورهای مغز و هیپوفیز ، هیدروسفالی یا غیره شوند به دنبال یک جراح متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات می گردند.
برای انتخاب بهترین متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات تهران می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.
پس از تهیه لیستی از جراحان مغز و اعصاب در محل سکونت خود درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره و درمان نزد بهترین آن ها بروید.
حتما به این نکته مهم توجه کنید که جراح مغز مورد نظر در بیمارستانی کار کند که از نظر تجهیزات مجهز باشد و دانش کافی را در خصوص بیماری شما داشته باشد.
با بیمارانی که در مطب جراح مغز و اعصاب مورد نظر حضور دارند و توسط او درمان می شود، صحبت کرده و میزان رضایت آن ها را بسنجید.